Afgelopen maand vroegen we de bezoekers van de website of men een chatfunctie op de webstie om online vragen te stellen op prijs zou stellen? Elf procent van de stemmers vind chatten geen verrijking van de service. Daarnaast chat 47,1 procent van de stemmers vrijwel nooit. Maar ruim 42 procent zou het een verbetering van de service vinden, mocht het Archief deze service aanbieden. Het archief gaat zich de komende periode in ieder geval bezinnen over de mogelijkheden om zulke service aan te bieden. Dus: Wordt Vervolgd!
Ik ben erg benieuwd naar het "wordt vervolgd" en zal jullie nauwlettend volgen
BeantwoordenVerwijderenPeter B
@Peter B
BeantwoordenVerwijderenAltijd leuk als iemand ons in de gaten houdt! Dat houdt ons scherp :)
Het lijkt me een hele uitdaging om een chatfunctie op te zetten. Ik ben zeer benieuwd hoe zoiets uit gaat pakken voor zowel de bezoekers als de medewerkers. Ik geloof dat het BHIC al een chat mogelijkheid heeft, wellicht kunnen we advies aan hen vragen?
BeantwoordenVerwijderen@Jaël
BeantwoordenVerwijderenDat lijkt me het eerste begin: vragen aan anderen hoe zij het gedaan hebben en wat hun ervaringen zijn. Dus is het antwoord op je vraag een volmondig JA!